Bloggintresserade

lördag 3 november 2012

Själslig vila och en glad award...


Idag har det inte blivit många knop gjorda...har en envis förkylning i kroppen som varken bryter ut eller ger med sig, man är bara allmänt hängig, trött och makalöst seg. Men det är skönt att ha såna här dagar också när ingenting blir gjort, det är bra med lite själslig vila!
Sen har jag fått en finfin Award från Monica som har den helt underbara bloggen Fint & Fult - tusen tusen tack! Jag är sååå glad för den!!!
(Ni bara måste kika in på hennes härliga gotländska blogg)
Awarden ska sen gå vidare till fem inspirerande bloggar jag läser...ja se vilka det är lite längre ner i inlägget!
I kväll börjar ju nya avsnitt av min favoritserie Downton Abbey, det blir verkligen ett bra slut på min lördagkväll!

Önskar er all en skön Alla helgons kväll...
 



Här är fem härliga och inspirerande bloggar som jag gillar och som är värda en stor award!

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...