Bloggintresserade

fredag 2 november 2012

En fredagkväll...i min värld...

 

Så var det veckans bästa dag igen! Som vanligt får jag fundera över lite på vart den här veckan tog vägen...alla timmar, alla dagar och...ja, så var det ny månad igen - november!
Inte den roligaste månaden i kalendern om man säger så, disig, trist, ful, grå och kall...inte ens katten vill gå ut - det är november månad i ett nötskal det!
Men som vanligt försöker jag tänka positivt...man kan ju tända massor av mysiga ljus tidigt på kvällen, snart är det glögg & pepparkakstider och om 54 dagar är det julafton! Bara det!
Så, nu tänker jag tända alla ljus i hela huset, kasta mig i soffan, lyssna på regnet som smattrar på rutan, tänka ut något gott att äta i kväll och bara slappa...precis som en fredagkväll ska vara ( åtminstone i min värld!)

Varm kram till er alla!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...