Bloggintresserade

onsdag 28 november 2012

Det kom ett paket...


Som jag har letat efter denna bok! Receptboken från Jeanne d´Arc Living...
Äntligen har jag hittat den! Fick den idag och efter lite bläddrande i den så kan jag bara konstatera att den är precis lika fin som alla de andra böckerna de har gjort...massor av goda mat/bakrecept och vackra bilder!
Jag hittade boken i den fina norska bloggbutiken Tre Engler, här hittar man en hel del fint måste jag säga och gulliga Merete som har butiken är alltid så hjälpsam, räknar ut i svenska kronor vad man ska betala och sen är det bara att vänta på ett fint inslaget paket! Tusen tusen tack Merete...
Så, nu ska jag ta en stor kopp te och sätta mig och kika lite mer i boken...det bästa av två världar - goda recept och Jeanne d´Arc Living - kan ju inte bli så mycket bättre!

Kram på er!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...